Luxemburgtour-2014.reismee.nl

Dag 1

Maandag 1 september, van Heerenveen naar Epe ( 99 km). Vanmorgen al vroeg van bed en de laatste handelingen gedaan voor de fietstocht. Even voor 9:00 kwamen Marco en Poulien en vlak daarna John, Ankie en Ma. Nog even een bakje koffie, zoenen over en weer en toen op de fiets. Fantastisch weer, het zonnetje scheen en een aangename temperatuur. Kortom een fantastische fietsdag en ideaal weer om een tocht te beginnen. Via het zelfbedienings pontje over de Tjonger, ging de tocht door oa. Blokzijl en Genemuiden naar Epe, waar wij ons logeeradres, bij iemand van Vrienden op de Fiets, hadden gepland. Het ging als een trein, door een mooi afwisselend landschap en om 16:30 kwamen we in Epe aan. Omdat we pas om 18:00 op ons logeeradres terecht konden, hebben we eerst een biertje gepakt en daarna lekker gegeten in restaurant De Middenstip, biefstuk en friet. Het is nu 19:00 en tijd om naar ons logeeradres te gaan.

Gerrit de Vries

Piet, je moet de foto wel even draaien voordat je deze plaatst anders ligt de foto op zijn kant. Op je tablet maakt het niet uit maar aan de ontvangstzijde wel. Alles wat je in "portret formaat" maakt dient gedraaid te worden. Leuk Epe, was ook mijn laatste stopplaats op mijn tocht terug naar de Knipe. Veel plezier, Gerrit

Bieneke

Nou, dat ziet er niet uit als een "pelgrimsmaal"....Het weer is goed; de borden vol; goed gezelschap...veel plezier, het is je/jullie gegund!

Adwin

In ieder geval mooi weer erbij. Veel plezier!