Luxemburgtour-2014.reismee.nl

Dag 3

Lieve volgers, Sorry, we zitten momenteel op een terrasje in Maastricht, waar het zo gezellig is dat we niet toekomen aan ons verslag. We hebben ons voorgenomen om morgen wat eerder te stoppen en komen dan met een uitgebreid verslag over de de laastste 3 dagen. Het gaat heel goed met ons. Liefs, John en Piet.

Gerrit de Vries

Een foto van de gezelligheid lijkt me wel op zijn plaats Piet. Wat zijn jullie al ver.

bieneke

zag op FB, dat jullie het bieregezellig hebben; geniet ervan!

Ankie tot nu toe enige eigenaar van het Paradijselijke Dobbehof

Tja, tja, na 2 dagen wachten op een verhaaltje krijgen we dit. Ik zie de bui al hangen! John als je voortaan steeds met Piet wilt fietsen i.p.v. met mij, dan kun je beter de verkoop van je huis in Ierland nog ongedaan maken! In de herberg Dobbehof is dan geen plaats meer voor jou.
Je vriendin Ankie

Zo niet: dan veel plezier morgen! En kusje van Ankie

Cobie en Jan

Ziet er goed uit, so far so good. Houen zo! We houden het kort, want je moet ook nog tijd overhouden om te fietsen ipv te lezen. Enne..we hebben nog een slaapkamer over hoor!
Hartelijke groeten Cobie en Jan.