Luxemburgtour-2014.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Pieter

Gerrit de Vries

Beste vriend Piet,

Geweldig dat je nog een eindezomer/najaars tocht maakt. Wens je veel succes op deze tour. Is een uitdaging om dit samen met een maatje te beleven. Ik ga je volgen. Het weer zal vast beter zijn dan wat we de afgelopen tijd gezien hebben.

Groejes, Gerrit

Johan & Ria

Beste Piet & John heel veel fietsplezier en gezond weer terugkomen. Ons advies is: niet teveel naast elkaar fietsen, dat kan een gevaar zijn voor anderen. Je kunt het beste om de beurt voor elkaar fietsen. Groetjes

Ankie

Lieve John en Piet,
De reis samen is begonnen! Wij hebben natuurlijk allemaal nog even een traantje weggepinkt na ons emotionele afscheid;) Zorg goed voor elkaar, veel drinken (water), en niet ruzie maken. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
Liefs van Ankie

Dirk van der Goot

Geweldig ,weer op pad . Kunnen jullie deze keer meer foto's nemen van wat jullie zien ,landschappen ,gebouwen etc.. Ik zal weer iedere dag met jullie "mee fietsen" . Veel plezier van Dirk

Marco.

Even een test.

Corrie

Vanmorgen heeft die mijnheer van de banden gebeld hij stond er versteld van, dat je nog steeds op de-zelfde banden rijdt.hij belt weer als je weer thuis bent. Alles is hier goed. Groetjes van Flora en Corrie.

Cobie en Jan

Beste John en Piet,
Veel fietsplezier gewenst! We leven mee vanuit de luie stoel. Ondertussen klussen we aan de boot en gaan af en toe ook nog varen. De kachel (net ingebouwd) hoeft nog niet aan, voor jullie heerlijk fietsweer. Enne... goed ite!
Groeten Cobie en Jan.

Marco.

Vanavond de fiets van Pien even gebracht. Tante Flora kon hier prima op fietsen. Ook weer klaar. De I-pad weer even op orde gebracht en om die reden de test.
Veel plezier met z'n twee. Voorzichtig en genieten.
Groetjes van ons.